Ne hızlı evlilikler: Türk ayılarından uygulamalı ve süper hızlı sonuç veren süreç yönetimi dersleri

Bence Eylül ayının sondan ikinci haftasının asıl bomba gelişmesi, Adana'lı medikalcinin Twitter'da yayınlamış olduğu "biz evlendik" tweeti oldu.

Dün tanıştık bugün evlendik minvalinde süper hızlı bir süreç yönetimi en azından bizim yaşadığımız coğrafya için pek mümkün görünmüyor, yada en azından her birimizin inanılmaz yüksek potansiyele sahip birer şeytan tüyüne sahip olmadığımızı varsayarsak, ya da; sahip miyiz?

2023 yılının başlarında dahi Adana'dan İzmir'e kadar önüne gelen her 100+ kg erkeğe sevgili olmak üzerine dayanılmaz anektodlar yazılmış, birbirinden bet çıkarımlar yapılmış, tek taraflı hezeyanlar yaşanmış ve gel gör ki, hikayenin sonu heyecanlı hisler uyandıran kırmızı meyvelerden özene bezene imal edilmiş sentetik soslarla süslü krem şantilerin üzerine mutluluklar yazılarak bitmiş. AirBnb'den €50'a tutulmuş hayaletli şatoların avlularındaki köpüklü şampanyalar da işin toz pembe detaylarından yalnızca birisi.

Hikaye tıpkı vintage bir Ferrari'nin son hızla bir kavşaktan yanlaması gibi; adeta bir ikonanın hayat bulmuş portresi.

Ne hikmetse Türkiye'den kıllı ve göbekli olduğu gibi aynı zamanda hemen hemen tüm erkeklerin ortak bir kaçış noktası - şey, sorunu olarak ortalıkta kol gezen haliyle hemoroid nedeniyle yalnızca sevişmeli AP aranırken aynı zamanda Avrupa'dan, hatta biraz daha detay vermek gerekirse eğer İtalya'dan birileriyle tanışılmış, görüşülmüş, iş pişirilmiş, yüzükler takılmış, nikah tarihi alınmış ve üstüne bir de gri takım elbiseler içinde pozlar verilmiş olunuveriyor.

Evlenin, evlenmeyin demiyorum, bu sizin hayata dair bakışınızı destekleyen bir kavram olabilir, olaya bir pasaport ve bu ülkeden bir kaçış yolu olarak bakabilirsiniz, haklı olduğunuz taraflar var, ben olsam ben de aynısını yaparım.

Ama ben ne yapıyorum, çorap mesafedir diyorum, çok güçlü bir bear olduğumdan dem vuruyorum. Halbuki azıcık koca kovalasam iyi olacak EU pasaportlu filan.

Benim burada şahsen işine düşmeyeceğim ve düşmemek için özenli bir şekilde çaba sarf edeceğim şey, henüz bir kaç ay öncesine kadar başka insanların hayatlarındaki önemli kişi olmaya kendinizi aday görürken, o insanların karşısına ertesi gün böylesine önemli bir kararla çıkıveriyor olmanızın kolaylığı oluyor.

Dürüstlük, mertlik, verdiği sözün ve yaptığı işin arkasında duramamak yeni jenerasyonun ortak özelliklerinden ve bence bu hayatını bu coğrafyada sürdürmekten başka bir beklentisi olmayan herkes için çok büyük bir sorun.

İşin en pis tarafı da ne biliyor musunuz, bunun altına ne yazsan kıskançlıktan kuduruyor oluyorsun. oradan yazmadım ama bari buradan sevgilerimi ileteyim,

Ne diyelim, pasaportun hayırlı olsun canım, güle güle otur.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes