Bağcıklar

Bağcıklar

Lütfen dur artık dedi zevkten kasılmış bedeninin içinde derin derin soluk alıp verirken. Dur, karım görecek şimdi. Bense henüz beyaz gömleğinin düğmelerini çözüp kül rengi kıllarla bezeli pembe meme uçlarını emmeye yeni başlamıştım.

Gözünü yarı aralık duran perdeden dışarı çevirdi, beni burada böyle görürse boşar beni.

Bir yandan evlisin, öte yandan başka erkeklerle düşüp kalkıyorsun, hem de bunu kirvesi olduğun düğünde yapıyorsun. Son kelimeleri yükselen orgazmının ilk belirtisiydi, hırıltılı ve giderek soluklaşmıştı.

Risk alan ve kaybedecek şeyleri olan erkekleri severim.

Pantolonunun içine boşalmak istemezsin herhalde, değil mi babacık.

Hayır demek istediğini başını iki yana sallamasından anladım.

Rakı kokan nefesi burun deliklerimi dolduruyordu, dudaklarımı kulağına yaklaştırıp kulak memesini önce emdim, sonra küçük bir ısırık aldım.

Şimdi seni boşaltacağım ve sesini çıkarmayacaksın anladın mı beni? Fısıltıyla konuşuyordum çalan davulla zurnanın kafa siken gürültüsüne rağmen, ve onun da beni çok iyi anladığından emindim.

Kasıklarını okşamaya başlamıştım. Gelmek üzere diye inledi. En sevdiğim; çabuk gelen olgun erkek.

Karar vermem gerekiyordu ve yasak elmayı düşlemekle dişlemek arasındaydım.

Gri kumaş pantolonunun önüne eğilip fermuarını açtım. Siyah renkli rugan ayakkabılarımın bağcıklarını çözdüm.


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Bunlar ne sapık şey. Bitmeyecek mi bu saçmalıkların? :D

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ayy, kenarda boşal ayol, erkekler hamamının soğukluğu mu burası da oraya buraya fışkırttırtıyosun. :D aslkalkdaka

      Sil