Seksin farklı kullanımları rehberi

Galiba şu zırtapozun blogunda bir yerlerde okumuştum, boşalmanın bir çok uyku ilacından daha etkili bir ilaç olduğunu. Uzun zamandır - yani okuduğum günden bu yana - bu konu hakkında düşünüyorum. Dün akşam uyumaya yakın bu yazının net ayrıntılarını ortaya çıkarıp bugün ise yazarak size bir konuda daha faideli olmaya karar verdim.
Erkekler için boşalmak, neredeyse tüm vücut kaslarını uyaran ve çalıştıran bir aktivitedir. Bir erkekle veya kadınla birlikte olan bir erkek orgazmının eşiğini yükseltmek için (biz buna daha yüksek notada bir orgazm yaşamak diyoruz) ilişki sırasında çeşitli pozisyonlar denerler. Bir kraliçe sırdaşının bloguna yakışmayacak açıklıktaki bu pozisyonları sizinle paylaşacağımı sanıyorsanız elbetteki yanlıyorsunuz.

Kendinizi bazen partnerinizin / sevgilinizin eline bırakın. Şöyle yerleşin adamın (burada benim gibi 35+ sevip hala kuytusunda saklanmayı hayal ettiğinizi varsayıyorum - her ne kadar havanda su dövüyor olsam da) omzuna. Bırakın kendinizi, kapatın gözlerinizi. Kokuları hissetmeye çalışın. Eğer isterseniz birlikte olduğunuz ortama enerjinizi arttıracak kokular-esanslar sıkın yada kokulu mumlar koyun. Yapmanız gereken şey kesinlikle sakin olmak, gevşemeyi becerebilmek ve güvendiğiniz birisiyle bunu yapmak.

Güvendiğiniz birisiyle bu işi yapmak çok önemli. Çünkü gevşeyip rahat kalmanın en basit gerekçelerinden birisi sakin kalabilmektir.

Bir çok erkek (heteroseksüel ve aynı zamanda aktif olanlar. lol) çoğunlukla beline dokunulmasından hoşlanmaz. Aslında hoşlanmadıkları şey bundan zevk alacaklarıdır; öyleki bu parantez içinde saydıklarım çoğunlukla sadece "ön"lerinden zevk almaya alıştıkları için arkalarından aldıkları zevk onlara yasak gelmektedir. Yasak duyguların insanı olan ben; Kraliçe'nin bir numaralı sırdaşı; xCoach, bu bele dokunma-dokundurma olayını derhal işinizi-gücünüzü bırakıp denemenizi tavsiye ediyorum. Çünkü; beyin sapından omurganın içine dalan ve zevk almamızı sağlayan sinir demetleri belin alt kısmından vücudun içine tekrar dalar ve dolayısıyla bu bölgede sinirler bir hayli yoğun ve hassastırlar. Yumuşak ve su bazlı bir kayganlaştırı krem (bildiğiniz lubrikant) veya hafif bir yağlı krem ile boşalmadan önce buraya masaj yapmak kişi için son derece hayırlı olacaktır.

Bu yazımızın amacının günlük yorgunluğumuzu seks like. bir yöntemle atmak olduğunu umarım anladınız (anlamadıysanız da yapacak birşeyim yok, içiniz fesat). Bele yapılacak olan masaj sırasında bel-göbek ve bacaklarımızın iç kısmındaki kaslar kasılmaya başlayacaklar.

Kokulardan bahsetmiştim. Koku, yediğimiz bu halt esnasında son derece etkili bir faktördür. Kötü kokular (aşırı ter, ayak, kasık vs) karşıdaki kişiyi iterken seviyorsanız hafif ter kokuları ve parfümler ile (bana çok az oldu) ten kokuları alacağınız zevki arttırabilir.

Aktif erkeklerin ve özellikle heteroseksüel olup aynı zamanda da aktif olanların dokundurmaktan kaçtıkları diğer bölgeleri anüsleridir. Anüs, bu saydığım erkekler için kutsal bölgedir, el değmemelidir filan ama okuyucularımın büyük bölümünün en az bir homoseksüel ilişki yaşadığını varsayarsak heteroseksüellere ölüm! çığlıkları atarak konumuza devam edebiliriz. Başınızı yasladığınız ve belinize masaj yapan sevgili / partnerinizin anüsünüzün çevresine ve anüsünüze dokunmasına izin verin. Bir kraliçe sırdaşı olarak söylüyorum ki gün içinde çok fazla birebir başka birşeyle temas etmeyen bu kutsal bölgeleriniz (bazılarınız için ne kadar boş bir kavram değil mi: başka birşeyle temas etmeyen) yumuşak parmak hareketleri ile ciddi şekilde uyarılabilir. Ama bu uyarma hareketi lütfen fist boyutlarındaki bir etkinliğe ya da fingeringe dönüşmesin. Biraz argo, biraz şuh ve birazda tahrik edici sözlerin arasına sıkıştırılan ufak iniltiler ile destek olunabilir uyarma hareketine.

Erkeklerin diğer erojen bölgeleri arasında sayabileceğimiz kısımlar bacaklarının tam arasındaki boşluk, yumurtalıklarının kökleri ve tabii ki pipileridir. Tüm dünyada erkeklerin en büyük yardımcıları genellikle elleridir. İhtiyaç duyduklarında ellerini kullanarak boşalabilirler. Partneriniz ile yaptığınız gevşeme masajı sırasında masaj yapan kişiye çok büyük bir görev düşmektedir. Masaj yapan kişi kendisini tutmayı ve işi bir sevişme gecesine çevirmemeli; çevirmeye çalışırsa kafasına demir kulplu çanta ile üç kez vurularak kendisine getirilmelidir. Şimdi işin en önemli ve detaylı kısmına geliyoruz. Hazırlanın.

Partnerinizin pipisini koparacakmış gibi sıvazlamayı aklınızdan çıkarın bir defa. Unutmayın ki o bütün gün çalıştığı için bütün kasları aşırı stresten kasılı ve onu gevşetmeye çalışıyorsunuz. Pipisi sertleşmemişse (ki şuraya kadar yazdıklarımdan sonra hala taş kesilmemişse bir sorununuz var demektir) ilk önce yumuşak ve dairesel hareketlerle yumurtalıklarını ve pipi kökünü uyarın. Siz bunu yaparken zaten uyarılıp sertleşmeye başlayacaktır. Bel masajı yaparken kullandığınız su bazlı kayganlaştırıcıyı veya hafif yağlı kremi burada da kullanacağız. Partneriniz pipinizi hissetmeli. Sanki kendisininkini sıvazlıyormuş gibi özenli ve nazik olmalı. Kişisel tecrübelerimden yola çıkarak (bu tecrübeleri anlatmamı beklemiyorsunuz, değil mi?) söylüyorum ki boşalmama yakın inatla devam eden asılıntılar beni son derece irite ediyor. İnsan durup biraz dinlenmek, bacaklarındaki kan akışını ve heyecanı hissetmek istiyor. Sıvazlayan, bu sırada gevşettiği partnerini sıkıca sarmalı. Edindiği tecrübelerden yola çıkarak ne zaman boşalacağını kestirebilmeli. Oldu bu konuda hala fikir sahibi değilse de nefes alış verişinden, kalp atışından olayı hissetmeli yani. Onun rahatlamasına, yeniden sıvazlanmayı istemesine hatta düşünmesine fırsat tanıyın. Bu sırada onu öpün, koklayın hatta kulağına hoşuna gidecek birşeyler söyleyin (kendi yazdığım şeylerden tahrik oldum; iyi mi?).

İşin çok fazla uzatılmamasından yanayım. Ortalama 45 dakikanın sonunda artık o da boşalmayı isterken boşaltın. Boşalttıktan sonra sıvazlama işlemine çok fazla devam etmeyin. Hassaslaşan pipisi acıyabilir, bu da istenmeyen bir durum. Yerini ve tadını iyi hesaplayın.

İşin en son ve kişisel olarak önemli gördüğüm diğer kısmı da boşalan erkeğin sıkıca sarıp-sarmalanarak aidiyet duygusunu tatması sağlanmalıdır (kime söylüyorsam). Bırakın uyusun. Dinlenmeye ihtiyacı olabilir. O gece onu sekse zorlamayın tekrar.

Kıssadan hisse; kelin ilacı varken başına süremediği durumlardan birisine vakıf oldunuz. Konu ile ilgili yeni bir yazıda görüşmek üzere.

12 yorum:

  1. istersen linki şu yazıyla değiştir. Bu yazıda yazmıştım o konuyu ( http://10kisiliktekyazar.blogspot.com/2010/08/31-cekmek-en-guzel-uyku-haplarndan.html )

    ayrıca bana zırtapoz demene birazcık bozuluyorum :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  2. tamam. sana başka birşey buluyoruz. pich mi desek :D

    YanıtlaSil
  3. cosmopolitan okuyo gibi hissettim bir an :p

    YanıtlaSil
  4. siz ikiniz aynı kişi misiniz? nedense öyle düşünmeye başladım...

    YanıtlaSil
  5. bi yazısında bende söyledim. kendimi sen=ben gibi hissediyorum.
    aa! sen bana şizofren mi demek istedin şimdi depresif! :D

    cosmopolitan mı okuyosun camsil :cool: :D

    YanıtlaSil
  6. kirli çamaşırlarr :D gözüm kayıyo sadece gördüğüm yerde yani kimin kaymaz ki :p

    YanıtlaSil
  7. teorik bilgimi bunlar yoksa pratik mi?
    :P
    bir ara fi tarihinde kabloludaki bir ispanyol kanalında bi hatun vardı; kadın, erkek seks hakkında şekilli, actionlı bilgiler verirdi. aklıma kukuya el yordamı ile birşeyler yaptığı görüntüsü geldi; ne yaptığını hiç anlamamıştım

    YanıtlaSil
  8. hmmm
    çok doğru tespitler
    :)

    bi kısmını uyguluyordum
    ama bi kısmını deniycem en kısa zamanda :)

    sonuçları mail atarım. hahaha :)

    YanıtlaSil
  9. karakedi; şurada tecrübelerimizi paylaşıyoruz. aaa.
    biseksüel; o mail bu gecenin ilerleyen saatlerinde posta kutumda olsun. :P

    YanıtlaSil
  10. göğüs uçları? hiç geçmemiş;
    boyun yanları (kulak altları)? hiç geçmemiş;
    beli yazmışsın, anüsü yazmışsın ama kalçalardan hiç bahsedilmemiş;
    omuzlar hiç farkedilmemiş,
    çene ve gerdan hiç geçmiyor,
    gözler zaten çoktan unutulmuş (illa karanlıkta mı sevişilecek),

    birleşme zamanındaki hareketler hiç geçmemiş...

    (veremeyen bir pasifin elinden ancak bu kadarı çıkar mı demeliyim?)

    YanıtlaSil
  11. evet. bunlar bir sonraki rehberde yayınlansın.

    YanıtlaSil
  12. yazının tamamını okumadım bilindik, karanlıktan korkan x-c hezeyanları. :)

    ama rica ediyorum şu pipi lafından vazgeç. yetişkin erkeklerin pipi kelimesinden rahatsız olduklarını sana kimse anlatmadı mı kuzum?!

    bildiğin sik,yarak,penis! (adwords :) )

    YanıtlaSil