Özgüven sıçmıkları

Evet, kabul; bir-iki bear'ı facebook'taki gerçek hesabıma eklemeyi kabul ettim, çünkü onları seviyorum. İşin ilginç tarafıysa bu insanların listelerindeki diğer insanların beni bir şekilde üzerime son derece yapışkan olan rumuzumla eklemeye başlamış olmaları. Sizce listelerde görünen şekliyle profilim ile rumuzumu bu kişiler mi eşleştiriyor?
Bazılarının ise özgüvenlerine bayıldığımı itiraf ediyorum. kabul ettttt coachhh gibi abuk mesajların arkasından onlara ilk görüşte aşık olacağımı filan sanmaları benim bir hayli ilgimi çekiyor. Bence bu büyük ego-şişman popo sendromu bir şekilde ülkemizin güzide uzmanları tarafından incelenmeli ve bir sonuca bağlanmalı.

Sorunlarınız olabilir, komplekslere sahip olabilirsiniz. Etrafınıza duvarlar örmüş, güvensizlik baş göstermiş olabilir. Bu insanları rahatsız edeceğiniz anlamına gelmez. Tıpkı birisinin sizden hoşlandığını söylediğinde poponuzun büyüyüp egonuzun şişmesi gibi.

Herşeye kendinizden başlamanız gerekiyor.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes