bugün ne öğrendik : doğru cevap anahtarı check etmeliyiz

Sabahtan bu yana bir arkadaşımla KC Meet Point`teki çark mekanımızda oturuyoruz. Ben aynı zamanda bir taraftan bitirmem gereken matematik testleri ile ilgleniyorum.

Evet, ilgileniyorum da, çok geç farkettiğim bir gerçek ile başbaşaydım.

Yahu yaptığım hiçbir soru mu doğru çıkmaz? Doğruluğundan emin olduğum sorular bile cevap anahtarında farklı görünüyordu.

Sinir krizleri gecirmeme ramak kaldı, çünkü benim matematiğim bu kadar kötüleştiyse benims sınavdaki halim acınacak kadar kötü olmalıydı...

Sonra nedense tarih mi coğrafya mi, öyle bir dersin sorularından birisinin yanıtına bakmam gerekti. Işte sabahtan beri yaptığım hatanın kaynağı karşımda duruyordu.

Gerizekalı ben, genel yetenek diye genel kültür sorularının yanıtlarını check etmeye çalışıyormuşum. Dolayısıyla tümü yanlış yanıt veriyormuş.

1 senedir matematik dersi alan ben hala yaş problemi çözemiyorsam eğer, birilerinin yüzüme tükürmesi gerekiyormuş. Bunu öğrendim.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes