Otel odaları, otel odaları / Basmane otelleri


Hayatımdaki en ilginç seks deneyimlerimden birisini İzmir'de, leş gibi bir otel odasını saatlik kiralayarak geçirdim. Paralı seks değildi ama bir çeşit fanteziydi benim için bu yaklaşım. Bir otele gittik, hiç bir şey yok gibi iki tane oda kiraladık yan yana ve ardından ben diğer adamın odasına geçerek orada onunla iki kez birlikte oldum. Odalar hostellerden bile daha kötüydü. Duş alırken başlığı fırladı gitti bi yerlere filan.

Yere normalden daha yakın somyaların üzerindeki köy işi örtülerin üzerindeki bu enteresan deneyim, bana bambaşka hayatların varlığını sürdürdüğü ve aslında büyük bir sektörün enteresan bir parçası olmanın nasıl bir şey olduğunu gösterdi.

Adamın içinden küçük coach'umu çıkardığımda az önce içeriye bıraktıklarımın osmotik basınçla kalın pamuklu naylonlu şiltenin üzerine düşerken çıkardığı şıp sesi bile hâla mahfediyor beni. Evet, bu da son zamanlarda izlediğim bare back videolarından yola çıkarak gerçekleştirmek istediğim bir başka fantaziydi. Baş ve orta parmağımla ayırdığım kalçalarının arasına işaret parmağımla bastırıyordum hafifçe ve içinden efil efil inci beyazı hazinem akıyordu. Hınzır bir zevk.

Yeniden istiyor muyum?
Evet.

Fakat siz siz olun, böyle saatlik otel odalarına alışmayın; ya da alışacaksanız sizden kimlik istemeyen otellerin yerlerini filan öğrenin. Boşaldıktan sonra götüm 3.5 atmaya başladı. Parasını verdiğim için içim biraz daha rahat fakat tersi pis olan biri uğraşsa uğraşır. Gerçi, tersin pisse o işi yapmayacaksın arkadaşım.

Filan.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes