Burası olmasaydı...


Söylemek isteyip de söyleyemediğim, yapmayı hayal edip de yapamadığım ama sırf inanıyorsunuz ve okuyorsunuz diye yapmış gibi anlattığım şeyleri, bir şekilde bir yerlere koyabilmek ve içimi boşaltmayı başarabilmek çok güzel ve özel.

Eğer bu mecra olmasaydı, siz aç birer kurt gibi outdoor seks maceralarına üşüşmeseydiniz, buradan hakikaten birilerini tanıyıp öyle yada böyle hayatımın bir yerine koymayı başarmasydım eminim ki bugün daha agresif, daha kızgın, daha yorgun ve daha tahammülsüz birisi olurdum.

Parayı seven herkes gibi ben de zaman zaman hayallere dalmayı, bir süre oralarda dolaşmayı ve ıslak bir hamamın köhne kurnasına sıkışmış eski zamandan bir pas zerresi gibi bu dünyadan uzaklaşmış olmayı seviyorum.

Bu arada, hayaller ve hayatlar karşılaştırmalı ikileminin gerçekliğine de inanmıyorum. Bazen kurduğum hayalleri hayatımın içine dahil ettiğim olurken bazen de hayatım hayallerime engel oluyor.

Tuhaf bir ikilem anlayacağınız. Neyse, içimi dökmüş gibi oldum, okumaya, yazmaya, söylemeye, içimizi boşaltmaya devam.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes