Mavi çizgili gömlek - Gömlek sizce bir fetiş mi?

 
 
Kendimi bildim bileli gömlek giymeyi seviyorum. Düz beyaz gömleklerin yanı sıra bir iki tane de mavi gömleğim var ve bulduğum her fırsatta da mavi - çizgili gömlekler almaktan geri durmuyorum.

Düz beyaz gömleklerin giyene ekstra bir zırh kattığı kesin. İnsan kedini daha güçlü ve dışarıdan gelecek olan saldırılara karşı daha yüksek bir savunma frekansında hissediyor.

Etrafımdakiler bana en çok mavi ve mavi - beyaz çizgili gömleğin yakıştığını söylüyor. Lacivert pantolon ve bordo ayakkabı ile ya da deve tüyü rengi pantolon ve kahverengi ayakkabı ile giyiyorum.
 
Bunun haricinde bir tane yeşil, bir tane siyah, bir tane lacivert ve bir tane de kahverengi gömleğim var.

Sizce nasıl kızlar? Gömlek sizce bir fetiş mi?

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes