Geçmişimdeki haltları boşver, sen beni sınırsızca sev: Ebru Yaşar - Eğer

Şimdi, bu pek de ikonik olmayan ve trajedik şekilde, ritminden dolayı bir dans parçası olarak da tanımlamamızın zor olduğu şarkı hakkında söylemek istediklerim var.

Abi, daha ilişkinin başında aranıza kurallar koymak nedir? Yemediği halt kalmayıp ardından da bir prenses gibi yeniden doğmaya çalışan prenseslere yakışan bir hâl - tavır değil mi bu?

Sen sınırlar çizip onlara uymamı beklerken ben neden seni sınırsızca seviyorum, hayır, onu anlamadım ben. Ne kadar da günümüzün hornet ve growlr kullanıcılarının %75'ine benziyor.

Profil ismi değiştirince her şeye sıfırdan başlayıp mazlum kezban ayaklarına yatmalar filan. Senaryo bu.

Her gece gözde tütmeler, aşkın değerini bilmeler filan da işin üstü bolonez sosla süslenmiş trajedik bonbonları gibi.

Ya bence sen önce bi geçmişinl yüzleş, orada halletmen gerekenleri hallet ve biz sonra görüşelim, ne dersin? Artık kiminle ne tür haltlar yediysen, bi bitir de gel.

filan.

Bence Ebru, bu şarkıyı kendisine kim iteklediyse onu bulsun ve kendini küllerinden yeniden doğurmaya çalışan yaşlı bir pavyon kadın imajı çizen şarkıdan dolayı onun yakasına iki eliyle yapışsın.

Ay canım benim ya, Ebru'cuğum şu anda nerede ve ne yapıyor acaba?

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes