Temel sorunumuz iletişim; ama ben artık iletişmek istemiyorum.

Sorunun tümüyle iletişimden kaynaklandığını biliyoruz ve yaptığımız her şeyi iletişimi geliştirmeye odaklıyoruz falan filan da, abi bazı insanlarla gerçekten bırak iletişim kurmayı; aynı odada bile olmak istemiyorum bazen. Temel sorunumuz iletişim, ama ben artık iletişmek istemiyorum.

Bir sürü insanın hayatımdan defolup gitmesini, giderken de kapıyı arkasından sessizce çıkmasını ve yağmurda bir bardak su verenlerinin olmamasını falan istiyorum. Pis suratlarını görmemek, üç gün duş almadıklarında tenlerinden yayılan iğrenç ter kokusundan uzaklaşmak, bir ton antidepresan almış gibi tüm gün yavşak bir kaykılmayla her lafın içindeki halleriyla yok olsunlar istiyorum.

Başkasının dertlerinin bana değmesinden, bitmek bilmeyen hicranlardan, aile içi karmaşaların iş yaşamına bulaşmasından, gözle görülen ama bir türlü karşılığını görmeyen yalakalıklardan, küstahlık derecesindeki kabalıklardan çok sıkıldım.

Artık yeni ve daha da pahalı bir ayakkabı yada çanta almak da kesmiyor.

Yeni yollar arıyorum ve bulmak için çaba sarf ediyorum. Herhangi bir anda bardağı doldurup da geri dönülmez kararlar vererek kısa - orta vadeli gelecek planlarımdan da olmak istemiyorum, fakat gücüm her geçen gün daha fazla tükeniyor.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes