Yasayı destekliyorum

Doktorları "ya hastane, ya muayenehane" ikilemine sokan yasayı (nasıl olduysa) destekliyorum.

Eğer bir hastaneye gidip devletin karşılaması gereken tedavi masraflarım için en az 10TL, ilaçlarım ise %20 gibi bir ücret ödemem gerekiyorsa bana bakacak ve tedavimi yapacak bir doktor olacak. Bu konuda hemfikir olalım.

İnsanların tedavi olmak için daha güneş doğmadan sıraya girdikleri hastaneler biliyorum; Mersin'deki S.S.K. veya Devlet Hastanesi değil. Taksim'deki İlkyardım Hastanesi.

Bu ülkede yaklaşık 800TL maaş ile geçinmeye çalışan, hemde sabah 07.30/17.30 ve belki daha fazla mesai yapan insanlar var. Öğlene doğru saat 10'da gelip öğleden sonra 3'te ortadana kaybolan bir doktor eğer çıkıp ben "iki küsür milyar maaş alıyorum, geçinemiyorum" diyorsa onun suratına tükürürler.

Devlet veya özel sektörü seçen doktorlar her durumda daha fazla para kazanmaya başlayacaklar. Devlette kalıp işlerini lütfediyormuş gibi yapmayıp hastalarıyla ilgilenirlersa %80 civarlarındaki maaşlarının üzerine birde prim alacaklar. Özel kalacağım derlerse hastalarından yine bolca bıçak parası cepleyip servetine servet katmaya devam edecek.

Nasıl dolduysam artık.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes