Sizin için dilekler diledim ya...



Çocuklar, hani ben sizin için bir takım yeni yıl dilekleri diledim ya (yazmadım ama diledim. Aa. Dilek söylenir mi ayol?). Kiminiz için iş, kiminiz için hedeflediği okul, kiminiz için kalın ve damarı bol, uzunca bir penis, kiminiz için bol kıllı ve henüz açılmamış bir gazoz formatında dolgun, büyük bir popo...

Arada unuttuklarım olmuş afedersiniz; bugün fark ettim. Bazı yitik, dengesiz, bencil, çıkarcı ve dangalak, salak, aptal, geri zekalı, kıt beyinli filan olanlarınız için akıl ve şuur dilemeyi unutmuşum.

Orda burda karşılaştığım ve istemeden de olsa hayat çizgilerimizin bir an için çakışma gafletini gösterdiği tüm denyolara, beyinsizlere, beynini domates-peynir-zeytin ile yemiş akılsızlara en azından bu yılın ilk yarısında bir miktar şuurun tanrı tarafından hediye edilmesini diliyorum.

Evrene hep birlikte mesaj yollayalım; çünkü toplumun buna ihtiyacı var; belki olur.

Unutmadan; bugün yüz yüze kaldığım tek denyoluk bu değil; yarın onu da yazacağım. Yeni yılın ilk yazılarının bunlar olmasından dolayı üzgünüm...

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes