Kaos'un 18. yaş günü!


KaosGL ile şimdilerde görüşmediğim bir arkadaşım vasıtasıyla yaklaşık iki sene önce tanıştım.


Bu sürece kadar Kaos'u genel LGBT görünürlüğünü kendi çıkarları dahilinde kullanan ve göz önünde olmaktan başka bir işe yaramayan derneğin teki sanıyordum. Işin aslı, gerek medya,tarafından servis edilen eşcinsel algısı gerekse fiziki ortamlardan edindiğim bir geçmiş deneyiminin yansımasıydı bu...

Kaos ile tanışmamdan sonra ise düşündüklerimin ne kadar yersiz, alakasız ve utanç verici olduğunun farkına vardım.

LGBT görünürlüğü açısından yıllardır canla başla savaşan, cinsel yönelimlerin toplumun bir parçası olduğunu göstermek için didinip duran bu insanlara tanışıp kafamdaki 'eşcinsel' algısını değiştirerek hayata daha pozitif ve geniş bir çerçeveden bakabildiğim için kendimi çok şanslı hissediyorum.

Kaos'un dünden bugüne içinden geçtiği süreç zor, engellere dolu, yıpratıcı, yer yer acı verici ve meşakkatli olsa da yüreğini ortaya koyup yıllardır toplum tarafından bir mücadeleye dönüştürülen bu yolda onlara nice 18 yaşlar diliyorum.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes