Cybers Como gölü kıyısındaki baharlık konağından bildiriyor - Bölüm 2

Cybi ile olan röportajımızın ikinci kısmı yayında.

Geçirdiği histeri krizinin ardından uzunca bir süre nekahat döneminde kalan Cybi, tüm samimiyeti ile sorularıma yanıt vermeye devam etti. Kendisine çok çok çok teşekkür ediyorum. Her zaman çok iyi bir arkadaş oldu.

Sorulara verdiği yanıtları dikkatli okumanızı öneririm.


Yaşadığın şehirdeki durumlar nasıl? Çarka çıktığınız belli yerler var mı mesela?
Şimdi eşcinsel yaşantının sadece istanbul, İzmir, Ankara gibi büyükşehirlerden ibaret olduğunu sanıyoruz ama buralar gibi küçük şehirlerde de eşcinsel yaşam bir şekilde yürüyor. Büyükşehirlerin avantajı ise daha rahat görünür olmak ve eşcinsel ortamlara daha kolay ulaşabiliyor olmak, cafe, bar vs gibi. Küçük şehirlerde ise hornet, manjam, grindr ve benzeri uygulama ve siteler ile başka bir eşcinsele ulaşabiliyorsun. Ya da oluşturulan eşcinsel ortamına dahil edilerek. Gidilecek fazla yer olmayınca bu tarz küçük şehirlerdeki eşcinsellerimiz kendi aralarında toplaşıp birşeyler yapmaya çalışıyorlar eh ortama yeni katılan biriside diğerleri ile tanışmış oluyor falan. Bazı illere ait çark alanları duymuş olsam bile burada yok sanırım ya da ben bilmiyorum. Kaplıcalar var zaten o yetiyor isteyene :D 

Hadi yutmuş gibi davranayım madem.


Hoşlandığın insan tipi nasıl mesela?

http://ogaybende.tumblr.com (target="nofollow") adresine yönlendireyim seni :D

Genelde fotoları seçerek yayınlarım lakin hep kaslı, taş gibi erkekler olsun istiyoruz önce geç bi aynaya bak demi :P lol.

Ayrıca tip benim için önemli değil önemli olan iç güzelliği olayı da koca bir yalan. Nasrettin hocanın kürkü misali, insanlar dış görünüşleri ile karşılanır, kişilikleri ile uğurlanırlar. Hepimiz dış görünüşe bakarız lakin içi çürük yumurta olan çok fazla. O yüzden bunu bildiğimiz halde bir -tip- takıntımız vardır :/

Hımm benimkisi kumral renkli gözlü olsun yanına da bir yayık ayranı olursa iyi olur :D (kendimi pidecide pide sipariş ediyor gibi hissettim)


Ne zaman yazmaya başladın?
ilkokul 1. ahahaha :D (senden ilk ne zaman çektin en son ne zaman diye sorular bekliyordum lol) (çekmek - kopya çekmek -yerseniz :D) söz konusu blog ise 09.12.2010 ;)

Bilirsin ki son derece seviyeliyimdir konuk ağırlarken.

Seni en çok kimler takip ediyor?
Geçenlerde bir anket yapmıştım zaten, genelde eşcinsel erkekler ;)


Biz eşcinseller, neden hepimiz farklı beden tiplerinden hoşlanıyoruz?
İnsan olduğumuz için olmasın :)) her şeyde farklılık gösteriyoruz tipte neden olmasın ;)


Kafama takılan bir soru var. Birileriyle dalga geçmek için sanki onu ötekileştiriyor yada aşağılıyormuş gibi davranıyorum. Kadın ayol, pasifff gibi. Bunu niye yapıyorum? Sen de yapıyor musun?
Bu konuyu geçen seferki mim de ele almıştık. Bazen isteyerek ya da istemeyerek homofobik olabiliyoruz. (kadınsılar yazmasın, ben erkeğim erkek arıyorum vs gibi gibi) Kendimi ele alacak olursam bazı bazı -tipe bak yea- deidğim oluyordur ://


Geçtiğimiz günlerde blogunun 4. yılını kutladın. Az çok biliyorsundur artık, insanlar senin blogunda neyi okumayı seviyorlar?
Beni okuyorlar başka ne okuyacaklar  :D tabii içerik olarak algılarsak soruyu cinsellik ve cinsel konular hep hit oluyor. 


Haftada kaç tane okur mektubu alıyorsun?
Eskiden çok fazla alıyordum, artık geç cevap vermeye başladığım için gelen mailler azaldı. En son biraz önce geldi bir tane bakalım onu geciktirmemeye çalışıcam. Aynı şekilde tumblr üzerinden gelen sorularda bekledikten sonra keyfim yerinde ise cevap buluyor maalesef ://


Başka nerelerde yazıyorsun?
Bir kaç yerden teklif geldi açıkcası lakin ben sadece blogta yazıyorum. Zira çoğu zaman yazmak istemiyorum artık sıkıldım yani, işte estiği zamanlar da yazımı blog için yazıyorum o kadar :)

Nasıl lan? Harbiden mi?

Gerçek hayattaki ilişkilerin nasıl? Kaplıcalar diyarında, hiç yüzyüze görüştüğün bir eşcinsel arkadaş çevren var mı?
Aramıyorum, aranmıyorum :D evet görüştüğüm kişiler var.


Blog dünyasında en çok trafiği sence ne çeker?
Hamamda ışıklar aniden söndü, kulağıma gelen seslerden irkilmiştim. Diğer kurnalardan gelen tas ve dökülen su sesleri 2-3 sefer daha devam etti ve ortalık neredeyse sessizliğe büründü, hafif hafif gelen uğultu seslerini bana doğru yaklaştığını düşündüğüm bir biri ile ritim halinde yürüdüklerini anımsatan takunya sesleri bölüyordu. Sesler iyice yakınlaşmıştıki ortalık yine sessizliğe büründü. Sanki dibimde birileri vardı, hissettmemle birlikte ürpermeme fırsat kalmadan bir el ağzımı kapatmıştı (o.o) töbe böyle bir konulu hikaye yazsam okuma, izlenme ve yorum rekoru kırarım mesela ahahaha (devamını isteyenler yorum yazsın lol :D)

işte bu :D


Ticarete atılmak istesen, yapacağın iş ne olurdu?
Cafe işletmek,

Oldu ki eline bir fırsat geçti, tarihi değiştireceksin. Nereden başlardın?
1990

Ne var 1990 yılında değiştirmek istediğin?

Nasıl daha mutlu ve kendimizle barışık yaşayabiliriz?
Kendimizi sevmekle işe başlayabiliriz, o beni beğenmiyor burnum niye böyle ağzım neden şöyle gözlerim neden renksiz vs gibi. Seninde bazı bazı "neden küçük xCoach bamya olmak zotundaydı :((" diye gizliden gizliye ağladığını bilirim ama onunla pek işin yok ki öyle düşün yani kendini motive et falan :D ahaha demem o ki "kendinizi sevmekle başlayın" ;)


İlk kez bir erkekle seks yaptığın günün ertesi sabahı uyandığında hissettiklerini anlatabilir misin anımsıyorsan?
Anımsıyorsan ne demek yahu ben senin gibi kevaşemiyim :D Hissetme olayına gelince tıplı ilk mastürbasyon deneyimlerimizde -pişmanlık duyup- yine yapmak gibi seks sonrası da bu duygular oluyor tabiisi ;)

Ait olduğun yer neresi?
Derken?

Mesela bir şehir, bir kişi yada yaşamayı hayal ettiğin bir yer... Ne bileyim. Gözünü kapattığında kendini nerede görmek istiyorsun?

Fransa, Almanya veya İspanya ülkelerinden her hangi birinde yaşamak isterdim, Yanımda da sevgilim olunca değme keyfime :D


Bir kişiye ait olabilir misin?
Evet.


Gecenin geç bir vakti sokağa çıktığında neler hissediyorsun?
Öyle kafam esip gece vakti dışarı çıkmak gibi bir huyum yoktur.


Benim hakkımda ne düşünüyorsun? Çirkef, ucuz, paçoz, sıradan, ikinci kalite, dördüncü sınıf, aşağılık, sıradan, müptezel ve daha pek çok kötü sıfatı taşıyabilirim. Fakat, karşıdan sana nasıl görünüyorum?
Seni reelde tanımıyorum ama kelimeleri iyi kullanıyorsun, hoşuna giden kelimeleri tekrar tekrar kullanman da hoşuna gidiyor, maziye ait anılarını çok rahat ve detaylı anımsıyorsun ayrıca bir çirkeflik ve keaveşelik yanında var.

Ah sen bir bilsen o maziyi dökerken ne intiharların eşiğine geliyorum, ne fırsatlar kaçırdığıma yanıyorum. Fakat dirayetli durmak zorundayım :D.

Şaka bir yana, o kadar işinin arasında (?) geldiğin ve benim seviyesi bileğin boyunu pek geçmeyen sorularıma yanıt verdiğin için teşekkürler. İşlettiğin ağda salonu için bir randevu ayarlayacağım muhakkak.

xoxo

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamam, peştemalli ahlak bekçileri ve herşeye rağmen iş tutan lateks gaylar

İzmir'deki şer yuvası: Kemeraltı coğrafyası

Dostluk anlayışınızın içine tükürme zamanı.