Ve işte renkli lambaları yanıp sönen Noel ağacımın altındaki paketlerden çıkan hediyelerim

Benimle birlikte bu anı beklediğinizi biliyorum.

Kiminiz kıskançlıkla, kiminiz samimi bir heyecanla, kiminiz nötr bir beklentiyle. En çok kıskançlıktan kuduranlara gelsin bu post.

Varsa eğer, tanrıya ulaşmak için hiç bir aracıya bağlı kalmama haline yaklaşık 10 yıldır bağlıyım. Ama ne yalan söyleyeyim, Hanuka bayramında her gün bir mum yakmayı ve ardından o gece usulüne uygun şekilde hazırlanmış bir iki bişeyi yemeyi ya da noel ışıklarıyla bütün o cafcaflı şeyleri seviyorum 🎄. Ağaç süslemekler olsun, yanıp sönen ışıklar olsun, o ağacın altına konulmuş olan HEDİYE PAKETLERİNİ AÇMAKLAR OLSUN...

Bu sene, başımıza gelmiş en garip şey olarak kolaylıkla niteleyebileceğimiz pandemi saçmalığının da verdiği rehavetle, kendime aldığım bir sürü hediye paketini noeli ya da yeni yılı beklemeden açtım.

Ve işte, o paketlerden çıkanlar:

  • Beymen'in online mağazasının outlet kısmı alt üst edilerek tedarik edilmiş bir çift ayakkabı (NİHAYET - 👐)
  • W Collection'dan edinilmiş iki çift daha ayakkabı
  • W Collection'dan harika kesim bir gömlek (Göbeğimi tam sarıyor, ay çok şanslıyım)
  • Altıyıldız'dan pamuklu ve mavi çizgili beyaz bir gömlek
  • Aynı yerin outletinden güneş sarısı bir polar. Zaten bammmmbaşka bir çekiciliğim vardı, şimdi ışıl ışıl parlayacağım.
  • Kalitelisinden bir tane kulaküstü bluetooth kulaklık, sanırım Anker diye bir marka.
  • Altınyıldız'ın reklam yüzü olan adamın üzerinde turuncu kazaktan ve yeşil pantolondan bir set
  • Kiğılı'nın outletindeki sepetten çığlık kıyamet eşilmiş yün bir kazak
  • Bir adet Canon fotoğraf makinesi
  • Silikondan bir penis uzatma aparatı (Pek işe yaramadı, ama olsun)
  • Bir adet Samsung Galaxy S10+
  • Tablet olarak kullanmak namına, bir adet Samsung Galaxy A80
  • Kemeraltı'nın arka sokaklarındaki dehlizlerin derinliklerindeki bir tasarımcı dükkanından çok şık ve kocaman bir yüzük
  • Coursera'da tamamlanmak suretiyle alınmış yaklaşık 10 tane sertifika

Tanrı kraliçeyi korusun ki HEDİYE ALMAYA BAYILIYORUM. Aynı şekilde, hediye vermeye de. Sonuçta hediye bakmaya çıktığımda kendime de bir hediye bakabiliyorum.

Hiç böyle düşünmemiştim daha önce. Size burada marka güzellemeleri sunarak çıkarcı pisliğin tekine mi dönüşüyordum yoksa? Aman nasıl olsa her biriniz en kötü ücretli olduğunuz için bu ve benzeri şeylere erişiminizde sıkıntı olmaz.

Bu arada, canınızı sıkmış gibi olmayayım ama, 2021 inş 2020'yi mumla aratmaz. Mutasyon falan geçirdi diyorlar fakat, asıl mutasyon geçirmesi gereken birisi varsa o da sensin, biliyorsun değil mi? Ay hadi darısı başına. 

Bana pek bir şey değişmeyecekmiş gibi görünüyor ama, kim bilir,belki de umduğunuzdan iyi geçer yaz. 👄

Bu arada, bu hediyelerin bir tanesi hariç, hepsini kendim almış olmam yeterince acıklı, değil mi?


2 yorum :

  1. Kadın yıl içerisinde aldığı tüm malları Noel'de kendimi mutlu etmek için aldım diye yazmış utanmadan. Bir tanesi hariç diğerlerini kendim aldım dediğindeki o bir tane de kesin "penis uzatma aparatı" denen şeydir. Artık kimin canına tak edip aldıysa bir umut lol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cybi... bilemedin. o değil. ama. onu n11'den aldım.
      hiç utanmam da yok kız. :D

      Sil

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes