Daha ne kadar büyüsün: Göksel - Sırça köşkümde

Sırça köşklerde atılan şen kahkahalar, sabah vaktinde ziyaret edilecek bir arka bahçe bu ziyaret için yapılan birbirinden değerli hazırlıklar...

Herhalde pasta börek pişirip bahçivana öğleden sonra keyifli bir ışıltı alan yeşillikler içindeki arka bahçenin yapraklarını temizletmekten bahsetmediğimizi anlamışsınızdır.

Oldukça tatlı ve sevimli bulduğum İbrahim Selim'in "Bu Gece" programında izlediğimde bu şarkıdaki sırça köşkün "psikolojisi" olduğunu söylemesin mi? Evet, biz de tam olarak öyle anlamıştık zaten. Kesinlikle sabah seksinden filan bahsettiğin yok.

Üstü kapalı heyecanın da yapılacak bir misafirlikteki uzun sohbet gecelerinden kaynaklanmadığından da bahsetmeye sanırım gerek yok.

Ayrıca, arka bahçe ziyaret için sabah... Şey, nasıl desem... Yanlış bir zaman.

Bir de "büyüsün" diye inim inim inliyor. Daha ne kadar büyüyecekse.

Ofiste filan dinlerken benim yüzüm kızarıyor arkadaşlar. Üstü kapalı imâları anlamayacak kezban değiliz herhalde. Ben dinlerken utanıyorum, insanlar söylerken utanmıyor.

"Onun aşkı bana ekstralarç"  bile daha üstü kapalı bir ima.

Bence bir tuhaf ya. Bilmiyorum, belki de normaldir.

İkilemdeyim.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes