Kullanılmış bir parça sabundan geriye kalan ve gözlerimizin üzerinde bir kaç kök kılı aradığı yeni jenerasyon MB'ler yada sırf tasarlayanı tapılası ve uğruna ev bark yakılası bir dilf olduğu için öve öve bitiremediğim erişilmesi güç yeni klas BMW'lerin yanında, bu aralar size hiç cephenin üçüncü tarafından haberler vermediğimi fark ederek ruhumu biraz olsun rahatlatmak istiyorum.
VW'nin I.D. serisini ilk gördüğüm andan itibaren azılı bir takipçisi ve sıkı bir hayranı olduğumu hiç bir zaman saklamadım burada yazmamış olmam bu durumun tam tersi olduğunu göstermez.
I.D. 4 ve 5 benim son zamanlarda gördüğüm en sevimli otomobiller ve zenginin malı züğürdün çenesi demedem üzerinde durmadan düşündüğüm ve dönüşümünü özellikle takip ettiğim ön ızgara dönüşümünü başarıyla gerçekleştiren bir başka marka.
Ön ızgara sizce de bir otomobilin en karakteristik yeri değil mi?
Yakın tarihli bir açıklamada VW'nin GTI ve Tiguan gibi markaları bırakmaya niyeti olmadığını açıklamasının bazı hatırısayılır sonuçları olmalıydı.
Teknik olarak baktığımızda bence hiç bir marka güncel olarak satışını yaptığı hiç bir model isminden vazgeçmeyecek, BMW için 3, 5 ve 7 model serisi neyse Mercedes için C, E ve S serisi de aynı değerde. Tabii ki VW için de böyle, I.D. 3, 4 ve 5 diye isimlendiriyor şimdilik de, içten yanmalı motorlu üretimler sona erdikten sonra yollarda yine klasik anlamda C200'ler, E320'ler ve S600'ler, 3.20'ler, 5.40'lar ve 7.60'lar göreceğiz; yazarken nefesim kesildi de, bence Passat, Jetta, Golf gibi alışılagelmiş isimler her bir markanın gözlerimizi boyayan bir akıllı cihazı olmaya devam edecek.
Burada gördüğümüz model Golf'ten biraz daha küçük Polo'dan biraz daha büyük gibi görünüyor. Fakat yine de piyasada bulabileceğiniz en derli toplu, iyi görünen ve fazla riske girmeden tasarlanmış otomobillerden birisi olacak.
Kim bilir, devran döner ve biz de belki pilli dildolardan medet ummat yerine bu güzelliklerden medeni şartlar altında istifade ederiz.
Ayh, canım sıkıldı, by.
0 Yorumlar