Bahçedeki filizlenmeyi bekleyen çilek ve gelecek kaygılarımdan büyük bir meyve buketi

Durmadan bir yerlerden çıkıp gitme, hayatımı alt üst etme ve bir şekilde yeniden yollara düşme isteğime rağmen bence yine de iyi idare ediyorum.

Daha çok yemek yapıyor, portföyümü toparlıyor, Youtube'da daha önce bölümleri yayınlanmış şovları geriden takip ediyor ve oldschool bir yeni yetme gibi Torrent vasıtasıyla edindiğim dizileri bir kaç sezon öncesinden izliyorum.

Hayatımın bir kısmı boşa geçiyormuş ve sanki erkeklere özel bazı içerikleri ChatGPT vasıtasıyla noktasına virgülüne dokunmadan yayınlamak, Dolap'ta hemen hemen hiç kullanılmamış Berwick yada Crockett & John's kovalamak yerine sanki biraz networking yaparak geleceği şekillendirmek üzerine farklı bakış açıları geliştirmem gerekiyormuş gibi geliyor.

Belirsizliklerden, kalkışmak üzere olduğum girizgahlardan, konfor alanımdan çıkmaktan, geleceğin getireceklerinden ve gelecekte de var olup olmayacağımdan, bu ülkeden çıkıp gitmem gerekiyormuş gibi hissetmekten, bunun için hiç bir adım atmayışımdan korkuyorum ve belki de bunu ilk kez sizinle paylaşıyorum. 

Belki de paylaşmışımdır, i do not have any idea about it.

Bahçeye bir çilek ektim ve köpüklenerek meyve vermesini bekliyorum.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes