Çok yakışmış yeni parfümün sana.

Klasik pazartesilere bayılıyorum. Hele ki uzun bir haftasonu tatilinden çıkılıp gelindiğinde başlanan mesailere eşlik eden öfleme - pöflemelere daha çok bayılıyorum.

Hayat size adil davranmıyor değil mi? Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum. Hayat size kesinlikle adil davranmıyor. Olmanız gereken yerde değilsiniz filan. 

Yine böyle bir gündü. Haftasonu tatilinden geriye döndük ve mesaiye başladık. Her saat başı kahve alma bahanesiyle mutfağa gidiyor ve suyun kaynama süresini biraz daha uzatmak için su ısıtıcıya ekstradan fazla su koyuyorduk.

Bizim birimde çalışan ve özellikle de yaz aylarında kokusuyla ön plana çıkmayı başarmış olan bir arkadaşla karşılaştık mutfakta. Geri de kaçamadım ki en azından yeni yıla giriyoruz ayağına duş almış da gelmiş.

Ne alakaysa, parfümüm nasıl? diye sordu kokarca. Biraz burnumu yakınlaştırdım, koku tanıdık geldi. 

Kokuyu tanıyıp parfümün adını söylemeye ramak kaldı ki İzmir'in en revaçta olan ve K alışveriş merkezinin adını verip oradaki pahalı ürünler satan bir parfümeriden aldığını söyledi.

Bu kraliçeniz var ya, böylesine hikayelere nasıl tok biliyor musunuz...

Kız aynı parfümü Şok Market'ten 22 liraya aldım ya ben.

 Hmmmm cnm, hayırlı olsun. Çok yakışmış yeni parfümün sana.

...

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes