Ayının adı yok: online seks oyuncağı alışverişi



Kendine uygun bir seks oyuncağını online olarak seçmek gerçekten çok büyük bir meziyet. Hangisi sana uygun, kac cm ile başlamalıyım, kullanırken sonum intihar etmek isteyen ve bunu kıçına yeşil renkli bir soda şişesi sokarak yapacağına inanan amcalar gibi olur mu ya da kullanamadan şehrin eve en uzak köşesindeki çöpe fıydırmak zorunda kalır mıyım diye kara kara düşünüyorum.

O kadar çok çeşit var ki, zencisi, Asyalısı, Avrupalısı Amerikalısı... Boy boy, kalınlıktan kalınlık beğen.

Ben sanırım Avrupalı ortalama uzunlukta ve kalınlıkta bir model seçeceğim.  Tabii yanına bir de uygun bir lubrikant bulmak lazım.

Trendyol'un bile yetişkin oyuncakları kategorisi varmış, yeni öğrendim. (Kür değil, ciddiyim). İnsanlar wish'ten Geek'ten bir sürü şeyi getirmiş de satıyor hatta. Fakat çoğu ürün sokma odaklı sanırım. Halbuki kumaş pantolonumun içine uzatıcı özellikli bir cock ring takmayı hala düşünüyorum. Bendekilerin birisi çok dar diğeri çok geniş. Silikon olanlar nasıl acaba? Onlardan da getirseler keşke. (Ben size Trendyol linki yaparmışım.)

Kocaman ekranlı telefonumdan bakamıyorum da. Sonra konuşuruz bu konuyu tekrar.

Yorum Gönder

Copyright © xCoach. Designed by OddThemes